Pobierz aplikację skanując QR code

Pobierz aplikację

Prowadzenie konta i karta za bezwarunkowe 0 zł

Karta, dzięki której Twoje pieniądze nie mają granic

Topowe kursy walut

Korzystaj z karty UniCredit na co dzień i w podróży, nie martw się o dodatkowe koszty:

  • za granicą płacisz kartą jak w domu - brak prowizji banku przy płatnościach w UE
  • wypłaty z bankomatów w Polsce i na świecie za 0 zł - UniCredit nie pobiera opłaty

Płać i wypłacaj, jak lubisz

Dzięki kartom debetowym masz pełną swobodę płacenia tak jak Ci wygodnie:

  • karta wirtualna dostępna od razu po otwarciu konta
  • Apple Pay i Google Pay zawsze pod ręką
  • płatności telefonem, kartą lub zegarkiem
     

Pełna kontrola w aplikacji

Zarządzaj kartą w aplikacji. Ustawiaj limity, blokuj i odblokowuj kartę jednym kliknięciem:

  • dane karty zawsze pod ręką w aplikacji 
  • wsparcie telefoniczne bezpośrednio z poziomu aplikacji
  • wygodna zmiana ustawień karty

Zobacz, jak szybko możesz zacząć płacić kartą

Załóż konto

Zrobisz to w aplikacji UniCredit lub placówce

Znajdź dane karty w sekcji "Karty"

Sprawdź jej szczegóły 

Zasil konto i zacznij płacić

Możesz dodać ją do wirtualnego portfela

Niektóre opłaty związane z kartami

Opłata za wydanie wirtualnej karty debetowej

0,00

Dostawa fizycznej karty debetowej (standard)

0,00

Opłata za wydanie pierwszej fizycznej karty debetowej

0,00

Sprawdź pełną listę opłat i prowizji

Często zadawane pytania

Gdzie znajdę kod CVC mojej karty?

Kod CVC można znaleźć w aplikacji w zakładce "Karty". Wystarczy wybrać odpowiednią kartę, a następnie pod wizerunkiem karty kliknąć w "Szczegóły". Trzycyfrowy kod CVC będzie widoczny na ekranie. Ze względów bezpieczeństwa kod CVC nie jest umieszczony na karcie plastikowej.

Jak tymczasowo zablokować lub zastrzec moją kartę?

Aby tymczasowo zablokować kartę, należy przejść do sekcji "Karty", następnie wybrać kartę, którą chcemy tymczasowo zablokować i kliknąć w "Zablokuj". 

Jeśli karta została zgubiona lub  skradziona, należy wybrać opcję "Zastrzeż kartę". Prosimy pamiętać, że po zastrzeżeniu karty nie jest możliwe cofnięcie tej operacji.

Kiedy należy tymczasowo zablokować kartę?

Jeśli nie ma pewności, czy karta została zgubiona czy nie, można ją tymczasowo zablokować w aplikacji. Trzeba wejść w sekcję “Karty”, wybrać daną kartę i kliknąć w “Zablokuj”. Od tego momentu transakcje będą odrzucane.

Jak aktywować nową kartę plastikową?

Aby aktywować nową kartę trzeba dokonać transakcji z użyciem kodu PIN podczas zakupów w sklepie stacjonarnym lub wypłacając gotówkę w bankomacie.

Ile płatności zbliżeniowych można wykonać w ciągu dnia?

Nie ma limitu. W trosce o bezpieczeństwo transakcji, przy wielu próbach płatności zbliżeniowych w krótkich odstępach czasu lub płatności na wysokie kwoty, możemy poprosić o podanie kodu PIN, aby sprawdzić czy transakcja jest dokonywana przez właściciela karty oraz chronić go w przypadku kradzieży. 

Czy mogę płacić telefonem?

Można płacić telefonem, po wcześniejszym dodaniu karty do Google Pay lub Apple Pay.

Ważne dokumenty

Lista opłat i prowizji
PDF – 445 KB
Nota prawna
PDF – 175 KB
Ogólne warunki
PDF – 2 MB

Pobierz aplikację UniCredit 

I zobacz, jak sprawnie można zarządzać wszystkimi finansami w jednym miejscu

Informacje prawne

Więcej informacji znajdziesz w Nocie Prawnej
PRZEJDŹ DO NOTY PRAWNEJ