Oferujemy Ci różne formy pomocy - od szybkich odpowiedzi w FAQ po rozmowę w aplikacji
Masz całodobowy dostęp do Aplikacji UniCredit oraz dostęp do Sekcji FAQ na stronie internetowej Banku oraz w odpowiedniej sekcji Aplikacji UniCredit, gdzie znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Masz bezpośredni kontakt telefoniczny lub za pośrednictwem czatu z pracownikami Banku po zalogowaniu do Aplikacji UniCredit w bankowe dni robocze od 8:00 do 20:00, z zastrzeżeniem, że godziny te mogą ulec zmianie. Bezpośredni kontakt jest możliwy również w placówkach Banku zlokalizowanych na terytorium Polski w godzinach ich otwarcia. Aktualne informacje na temat godzin pracy Banku i poszczególnych placówek można znaleźć na stronie internetowej Banku: www.unicredit.pl. Kontakt z Bankiem możliwy jest również za pośrednictwem korespondencji kierowanej na adres e-mail: info@unicredit.pl.
Jeżeli nie masz dostępu do Aplikacji, będziesz mógł skontaktować się z Centrum Wsparcia za pośrednictwem adresu e-mail: info@unicredit.pl lub za pomocą czatu, dostępnego na stronie internetowej Banku: www.unicredit.pl.
Sprawdź, czy znajdziesz rozwiązanie w tych odpowiedziach
Skontaktuj się

Połączenie lub czat w aplikacji
Połączenie telefoniczne albo rozmowa na czacie w aplikacji UniCredit

Napisz e-mail do Centrum Wsparcia

Placówki
Sprawdź adresy placówek UniCredit Polska
Informacje o UniCredit Polska
Dane ogólne
UniCredit S.A. Spółka Akcyjna Oddział w Polsce, ul. Dobra 40, 00-344 Warszawa, wpisany do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000807333, REGON: 384549659, NIP 1080023480