Pobierz aplikację skanując QR code

Pobierz aplikację

Karta, która pomoże Ci w biznesie

Wygodne płatności w kraju i za granicą

Topowe kursy walut

Korzystaj z karty UniCredit na co dzień w pracy i podróży, nie martw się o dodatkowe koszty:

  • 0% marży banku dla transakcji w walutach UE
  • korzystne kursy wymiany walut spoza UE

Swoboda korzystania

Karty debetowe pomagają Ci w codziennych finansach:

  • 0 zł za kartę fizyczną i wirtualną

  • 0 zł za wpłaty we wpłatomacie

  • atrakcyjne ceny za wypłaty z bankomatów w kraju i za granicą

Pełna kontrola

Możesz zarządzać swoimi kartami z poziomu aplikacji:

  • pełna kontrola wydatków

  • karty dla pracowników z indywidualnymi limitami

  • szybki podgląd i raportowanie kosztów

Bezpieczne płatności

Karta UniCredit to pełna kontrola i spokój w codziennym prowadzeniu biznesu:

  • monitorowanie transakcji w czasie rzeczywistym

  • błyskawiczna blokada karty w razie potrzeby

  • zabezpieczenia chroniące przed nieautoryzowanym użyciem

Zobacz, jak łatwo możesz zacząć płacić kartą

Załóż konto firmowe

Zrobisz to w aplikacji UniCredit lub placówce

Znajdź dane karty w aplikacji w sekcji "Karty"

Sprawdź jej szczegóły

Zasil konto firmowe i zacznij płacić

Możesz dodać ją do Google Pay i Apple Pay

Niektóre opłaty związane z kartami

Opłata za wydanie wirtualnej karty debetowej

0,00

Opłata za wydanie pierwszej fizycznej karty debetowej

0,00

Lista opłat i prowizji

Często zadawane pytania

Gdzie znajdę kod CVC mojej karty?

Kod CVC można znaleźć w aplikacji w zakładce "Karty". Wystarczy wybrać odpowiednią kartę, a następnie pod wizerunkiem karty kliknąć w "Szczegóły". Trzycyfrowy kod CVC będzie widoczny na ekranie. Ze względów bezpieczeństwa kod CVC nie jest umieszczony na karcie plastikowej.

Jak tymczasowo zablokować lub zastrzec moją kartę?

Aby tymczasowo zablokować kartę, należy przejść do sekcji "Karty", następnie wybrać kartę, którą chcemy tymczasowo zablokować i kliknąć w "Zablokuj". 

Jeśli karta została zgubiona lub  skradziona, należy wybrać opcję "Zastrzeż kartę". Prosimy pamiętać, że po zastrzeżeniu karty nie jest możliwe cofnięcie tej operacji.

Kiedy należy tymczasowo zablokować kartę?

Jeśli nie ma pewności, czy karta została zgubiona czy nie, można ją tymczasowo zablokować w aplikacji. Trzeba wejść w sekcję “Karty”, wybrać daną kartę i kliknąć w “Zablokuj”. Od tego momentu transakcje będą odrzucane.

Jak aktywować nową kartę plastikową?

Aby aktywować nową kartę trzeba dokonać transakcji z użyciem kodu PIN podczas zakupów w sklepie stacjonarnym lub wypłacając gotówkę w bankomacie.

Ile płatności zbliżeniowych można wykonać w ciągu dnia?

Nie ma limitu. W trosce o bezpieczeństwo transakcji, przy wielu próbach płatności zbliżeniowych w krótkich odstępach czasu lub płatności na wysokie kwoty, możemy poprosić o podanie kodu PIN, aby sprawdzić czy transakcja jest dokonywana przez właściciela karty oraz chronić go w przypadku kradzieży. 

Czy mogę płacić telefonem?

Można płacić telefonem, po wcześniejszym dodaniu karty do Google Pay lub Apple Pay.

Ważne dokumenty

Lista opłat i prowizji
PDF – 229 KB
Nota prawna
PDF – 195 KB
Ogólne warunki
PDF – 2 MB

Pobierz aplikację UniCredit

I zobacz, jak sprawnie można zarządzać wszystkimi finansami w jednym miejscu

Informacje prawne

Więcej informacji znajdziesz w Nocie Prawnej
PRZEJDŹ DO NOTY PRAWNEJ